Komunikator Zoom występuje w postaci programu komputerowego (Windows, Mac OS oraz Linux), w wersji na przeglądarkę internetową oraz w wersji dedykowanej smartfonom (na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS). Wersja na przeglądarkę posiada jednak liczne ograniczenia dlatego nie zalecamy korzystania z tej wersji aplikacji. Prosimy o korzystanie z wersji desktopowej lub mobilnej sugerując jednocześnie wcześniejsze zainstalowanie aplikacji. Aplikację Zoom można również pobrać i zainstalować po kliknięciu na link do połączenia wideokonferencyjnego lub połączenia testowego. Należy pamiętać, że zajmie to troszkę czasu. Poniżej znajdują się linki do plików instalacyjnych:
- Aplikacja Zoom dla Windows.
- Aplikacja Zoom dla Mac OS.
- Aplikacja Zoom dla Linux.
- Aplikacja Zoom dla Androida.
- Aplikacja Zoom dla iOS.
Instalacja aplikacji Zoom w wersji dla systemu Windows oraz na urządzenia mobilne przebiega standardowo i nie powinna sprawić problemów. Poniżej zamieszczono poradniki instalacyjne dla systemów Mac OS oraz Linux, a także inne użyteczne linki.
- Instalacja aplikacji Zoom na systemie Mac OS.
- Instalacja oraz aktualizacja aplikacji Zoom na systemie Linux.
- Rozwiązanie problemu z instalacją aplikacji Zoom na systemie Windows 10 Creators Update (tylko ta wersja systemu).
- Rozpoczęcie pracy z aplikacją Zoom na systemach Windows oraz Mac OS.
- Rozpoczęcie pracy z aplikacją Zoom na systemie Android.
- Rozpoczęcie pracy z aplikacją Zoom na systemie iOS.
- Centrum pomocy i wiedzy aplikacji Zoom.
Połączenie testowe można będzie wykonać w dniach 21 oraz 22 września w godz. 10:00 – 11:00 (można też umówić się e-mailowo na inny termin). Sugerujemy zwłaszcza Państwu Prelegentom przetestowanie połączenia oraz działania programu.
Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby przystępując do sesji konferencyjnych poprzez komunikator Zoom w polu uczestnika podać swoje imię i nazwisko. Do sesji online będą mogły przystąpić jedynie osoby zarejestrowane na konferencję.